Imse vimse spindel

Vaknade till blå himmel och satte på mig kjol. När jag kom till jobbet låg det regn i luften. Just typiskt. Men nu verkar det bli vackert väder ändå. Idag ska jag redigera och leverera ett jobb. Det känns skönt. Det är alltid skönt att få avsluta något, även om det samtidigt är lite tråkigt att det är över. Sedan är det helg! Vad ska ni roar er med i helgen? Jag har ingenting inplanerat, så har ni nåt tips på vad som händer i Stockholmsområdet så får ni gärna säga till.

Bara för att jag inte har några andra roliga bilder tillgängliga just nu så blir det en liten spindel som får pryda inlägget. Jag tycker att vattnet blev så häftigt!

6 thoughts on “Imse vimse spindel

Kommentera

