Sons of Midnight

Hua för vädret idag. Himlen bombarderade med tunga regndroppar från lunch fram till för några minuter sen. Nu strilar det sakta ner. Förhoppningsvis de sista dropparna för sommaren. När jag var yngre älskade jag regn. Förtjusningen har lagt sig till största delen, men jag tycker fortfarande att det är mysigt så länge man är hemma och kan läsa och dricka te. Eller varmt sommarregn som man kan vända ansiktet mot och bara njuta av. Jo, jag tycker nog om regn ganska mycket ändå. Ibland. Snart är arbetsdagen slut och jag längtar till min käre pojkväns säng för lite filmmys och middag. Det är en sån dag idag bara. Någon som vågat sig ut i hällregnet?

Kommentera

