Till mina kursdeltagare

Det här är vad jag pysslar med när jag inte har något annat för mig. En lösenordsskyddad blogg som man får tillgång till om man bokar en kurs hos mig. Mest som ett komplement för att man ska komma ihåg och kunna gå tillbaka till vad vi gått igenom på kursen så att det är lättare att öva hemma sen. Istället för en bunt papper. Man får även möjlighet att ställa frågor i efterhand om man behöver. Det tar en del tid för att få till bra formuleringar och sånt, men det känns som att det kan vara en bra idé. Vad tror ni? Skulle det vara intressant att kunna köpa in sig bara på denna digitala biten?

One thought on “Till mina kursdeltagare

Kommentera

