Av längtan till dig

Lite bilder jag tog till midsommarmiddagen. Ikväll ska jag hem till min käre far och äta middag. Inget fancy pancy, men det ska bli trevligt. Det var ett bra tag sedan jag var där. På fredag åker han ner till Gotland och nästa vecka är det min tur. Det ska bli så underbart att få komma dit! Räknar ner dagarna, en efter en. Det var allt för länge sedan. Två veckor blir det den här gången. Två veckor av saltvatten och sandstrand, raukar, Kränku-te, kullerstensgator, utflykter på cykel. Åh så jag längtar!

One thought on “Av längtan till dig

Kommentera

