Galet!

Alltså detta är helt sjukt! När jag var liten vann jag ganska ofta. Farmor och farfar gav alltid trisslotterna till mig för att skrapa så att vi skulle vinna en ny, vilket vi nästan alltid gjorde. Jag lyckades vinna lotterier och tipsrundor på midsommarafton nästan varje år. Och sen tog det slut. Ni vet ”tur i spel, otur i kärlek”? Precis så var det. Jag blev kär och all min tur försvann, men jag klagade inte så mycket som ni kanske kan förstå. Men när jag kollade mailen i torsdags höll jag på att sätta i halsen. Jag hade vunnit Katarinas tävling om ett skal till iPhonen. Ett som man kan designa själv. Jag blev överlycklig och har levt på det under hela helgen. Så kikade jag mailen igår kväll, och till min stora förvåning fanns där ett till mail där det stor GRATTIS i ämnesraden. Jag vann i Caroline Dahlèns tävling också! Så nu sitter jag inne på Cochise Design och kikar ut en ny kamerarem. LYCKA! Jag hoppas bara att min tur i kärlek inte sviker mig nu, jag vill kunna dela denna glädjen med min fina pojkvän, och all annan glädje som dyker upp i våra liv också, under en lång, lång tid framöver.

Bild: Jonna Erlandsson

8 thoughts on “Galet!

Kommentera

