Detaljbilder

Ett par detaljbilder från när jag fotade Christian i helgen. Vi var båda ganska sega till en början, det var lördag och vi hade matkoma. Men det blev bara bättre och bättre. Det sista stället vi fotade på hade helt fantastiskt ljus och det blev bara så bra. Tyvärr har jag inte alls hunnit redigera så mycket som jag hade velat. Mycket tid har gått åt att förbereda inför dagens shoot. Annan tid har gått till att packa och fixa färdigt, jag tar nämligen semester på fredag! Båten till Gotland avgår 23:30, och jag längtar.

 

One thought on “Detaljbilder

Kommentera

