Semesterveckan

Som ni kanske märkt så har jag inte hunnit röra datorn alls den senaste veckan. Det har varit semester för hela slanten – middagar hit, träffa folk dit, hinna med ditten och fixa med datten. Men det har varit en bra vecka. En riktigt bra vecka. Och datorn är full av en massa nya bilder att redigera! De flesta kommer att få vänta ett litet tag till på hårddisken, de sista semestertimmarna ska kramas ur, jag tänkte bara visa att jag lever.

I veckan hann jag i alla fall möta upp Beatrice i Visby. Jag måste säga att jag tycker att det är himla trevlig att träffa andra fotointresserade och nörda en stund. Vi fikade, tog lite bilder och pratade strunt. Mycket trevligt! Här kan ni se en av bilderna som Beatrice tog på mig.

6 thoughts on “Semesterveckan

Kommentera

