Update

Jag har varit hemma i en dag nu, och nästan bara sovit och tagit det lugnt hela dagen. Det tar på krafterna att vara uppe hela natten så det kändes helt okej att ligga kvar i sängvärmen en stund i morse och titta på när älsklingen sov innan jag masade mig upp för att äta lite frukost. Imorgon är det back to reality med arbete 8-17. Sedan ska jag packa upp och tvätta och vara sådär nyttig som man borde vara efter en semester. Veckan kommer att fortsätta med en massa redigering, bland annat av bilderna jag tog igår innan vi åkte till färjeterminalen. Jag hade önskat att molnen inte smugit fram de sista timmarna, men det var en vacker solnedgång trots det.

7 thoughts on “Update

Kommentera

