Bloggkärlek

Jag drog igång datorn nu efter middagen för att jag tänkte att jag skulle kolla igenom lite av bilderna jag tog på semestern, blogga lite och uppdatera mig på bloglovin’ (jag hade 1046 olästa inlägg när jag kollade igår). Såg till min stora häpnad att min bloggstatistik skjutit i höjden under dagen. Okej att jag precis blivit lite aktiv efter semestern, men att helt plötsligt fyrdubbla antalet besökare kändes helt galet. Efter närmare efterforskning (dvs lite scrollande) så såg jag att många hittade hit från Caroline Dahlèns blogg. Jag blev helt varm i kroppen när jag klickade in där och såg hennes inlägg! Det här är en blogg jag har följt sedan innan bloglovin’ och jag har alltid beundrat Carolines bilder, så att läsa detta gjorde mig otroligt glad. Jag menar, att få höra fina ord från en av sina förebilder kan ju få vem som helst att trilla av stolen av lycka.

Ulrika Norman är en fotograf som jag tycker är riktigt duktig på porträtt! Hon lägger ganska ofta ut små bra fototips och sen tycker jag att hon skriver på ett sånt skönt och avslappnat sätt som gör det lätt att läsa och samtidigt kika på fina bilder :).

Varmt tack till dig Caroline, för att du gjorde hela min dag!

Kommentera

