Nej, jag sjunger inte bara i dushen

Sitter i soffan med datorn i knät och sjunger högt ihop med Spotify. Det är redigeringskväll. Hela denna vecka har känts som stress hit och stress dit, så denna lilla stund är otroligt skön. Att få sitta i sin ensamhet och fokusera på bilderna framför sig och inte behöva tänka på att någon annan ska lida av ens svajande stämma. Jag sjunger ofta när jag jobbar. Det ser nog ganska roligt ut när jag är på mitt 8-17-jobb när jag går där med lurarna i och sjunger för mig själv, men de flesta har börjat ta det som ett säkert tecken på att jag mår bra och är glad. Av någon anledning har jag lättare att fokusera när jag sjunger. Jaja, vi har alla våra små egenheter. Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Lite mera Beatrice bjuder jag på i bildväg idag, från vår trevliga stund i Visby.

6 thoughts on “Nej, jag sjunger inte bara i dushen

Kommentera

