Ojsan hoppsan

Idag hände nåt som inte hänt på ett tag. Jag vaknade inte förrän kl 10! Strax efter till och med. I vanliga fall kliver jag upp redan vid 8.00 en helgdag, men inte idag alltså. Det var faktiskt riktigt skönt, men samtidigt lite småstressande att veta hur mycket jag har att hinna med idag. Den innplanerade träningen får helt enkelt kliva åt sidan för redigerande. Det blir nog en bra dag i alla fall, det känns så.

20120826-121730.jpg
Eftersom jag inte sitter vid datorn än då jag sov över hos pojkvännen så får ni leva med lite Instagram-bilder till detta inlägg. Om ni vill följa mig där så heter jag förvånande nog @unorman 😉

One thought on “Ojsan hoppsan

Kommentera

