Never give up

Sitter och lyssnar på denna fantastiskt duktiga tjejen om kvällarna just nu. Har dessutom förälskat mig i denna låten sedan jag hörde den i Glee för ett tar sedan. (Originalet är gjort av Jason Mraz.) Den får mig att vilja skriva igen. Jag skrev väldigt mycket låttexter när jag var liten (yngre?). Det är faktiskt lite kul att hitta dem i slutet av gamla matteböcker nu när jag rensar bland allt som kom med i flytten från pappas vind. Den engelska stavningen är knackig, men i övrigt är jag ganska nöjd över att ha producerat sånt när jag var så liten. Kanske inget för dagens radiopublik direkt, men ändå. Det är synd bara att jag inte kan skriva någon musik till, hade varit roligt att kunna spela in något någon gång.

4 thoughts on “Never give up

Kommentera

