Morgonljus

Lite bilder jag tog en underbar morgon på Gotland. Det var varmt, daggen låg på marken och solen glimrade på horisonten. Tänk om alla mornar kunde vara så! Denna morgonen är lite smågrå, med ett par solstrålar bakom molnen. Men det kommer att bli en jättebra dag ändå. Efter jobbet ska jag träffa min syster och skämma bort mig lite nya med produkter från The Body Shop. Sedan ska min fina pojkvän följa med mig hem och planen är middag och en film. Som det ska vara alltså! Hoppas att ni får en underbar dag!

 

Kommentera

