Måndag

Ser så fram emot att sätta igång med bilderna jag tog i lördags! Dock får det vänta till imorgon eftersom jag ska åka hem till pojkvännen idag. Försöker få ur mig alla idéer jag har ju nu också, så att jag inte ska glömma bort något. De blir bara fler så jag har börjat skriva ner dem och gjort lite inspirationsboards. Det kommer bli en grym höst, om jag får ihop allt som jag vill det. Tills dess får ni leva med en till bild på örnbräke, som jag nu lärt mig att det heter. Alltså inte ormbunke som jag alltid trott.

Kommentera

