En önskan om en ny kameraväska

Ja, ni som såg mig på fototräffen kanske förstår varför jag vill ha en ny kameraväska. Jag hade en kameraväska, en objektivväska, en handväska och sen en massa småprylar som inte fick plats ändå. Uppdatering är nödvändigt. Dock är ett annat trevligt paket på väg hem till mig just nu, så inköp av en ny kameraväska får helt enkelt vänta. Jag tänkte också hoppas på att lite tur når mig så att jag kanske kan vinna en sådan här snygg skapelse! Den duktiga Jonna Erlandsson (ni vet, hon som fotade mig och älsklingen i höstas?) tävlar ut en Kelly Moore-väska i samarbete med fotobag.se på sin blogg.

Bilden är lånad från fotobag.se/Kelly Moore

One thought on “En önskan om en ny kameraväska

Kommentera

