Måndag igen

Jag har under helgen tänjt på gränserna för vad man kan klara av med lite vilja. Mitt måndagfredag-jobb flyttade så jag har burit lådor och räknat produkter och klättrat upp och ner för stegar 16 timmar per dygn. Tyvärr innebär detta att bloggen har lidit inläggsbrist. Den kommer att fortsätta ett par dagar till då jag fortfarande är helt slut och behöver ta det lite lugnt. Så klart kommer jag försöka hinna redigera och blogga lite bilder, men jag lovar inget innan helgen.

Imorgon ska jag stå modell på Emelie Ohlssons Canon-kurs i Hagaparken. Wihoo när man känner sig som sju svåra år, men allt blir ju så mycket roligare när man är lite trött så jag hänger inte läpp. Förhoppningsvis kan jag snappa upp lite tips också 😉

För att detta inlägget inte ska bli helt bildlöst så bjuder jag på denna från när jag var i Hagaparken sist på Fototräff 2012. Det är Lina Flodins som fångat mig när jag klättrade lite i Ekotemplet för att få en bättre vinkel.

6 thoughts on “Måndag igen

Kommentera

