Dream away

Modell – Felicia Olsson | MUA – Patrycja Wysocka | Fotograf – Jag

Efter att i tolv dagars tid ha gått upp 5:30 så kände min kropp att det var en utmärkt tid att vakna idag också. Det tyckte inte jag utan somnade om. Klockan sju var det dags igen, och då gick det inte att somna om, så nu ligger jag här med datorn framför mig och redigerar lite istället. Strax ska jag gå upp och äta lite lördagsfrukost ihop med en bok och sedan ska jag återgå till att redigera lite. Myslördag deluxe!

2 thoughts on “Dream away

Kommentera

