Taking it to the next level with PS

Bestämde mig för att gå igenom arkivet lite. Bara för att det är kul, ni vet. Hittade dessa bilder på Ella som jag tog i slutet av Oktober förra året. Jag gillade verkligen platsen, men blev frustrerad över hur redigeringen blev. Jag var bara okej nöjd. Bestämde mig för att göra om den lite snabbt nu, och det märks ju att jag och Photoshop har tagit vårt förhållande till nästa steg. Skillnaden är ju enorm, det är helt olika bilder. Det undre är alltså vad jag försökte uppnå förra hösten, fast med lite mer svärta. Jag är glad att vi förstår varandra bättre idag, Photoshop och jag.

 

4 thoughts on “Taking it to the next level with PS

  1. Tack för att du deltog i min tävling jag hade i samarbete med fotoklok.se, vinnarna är utsedda och jag har presenterat dem i tävlingsinlägget (http://blogg.anniesfotografier.se/2012/september/vinn-en-fotobok.html) samt mailat vinnarna.

    Vann du inte denna gång? Jag har en ny fototävling på bloggen uppe redan nu, där har du chansen att vinna en värdecheck på 200kr från kamda.se

    Ha en fortsatt trevlig helg och återigen tack för att du deltog i tävlingen.
    Kram

Kommentera

