Just me, myself and I

Uppdaterade lite härinne igår. Nu när det är höst ute så får det allt bli höst här också. Ser verkligen fram emot den här årstiden. Alla vackra färger, det underbara ljuset. Vill bara släng kameran om halsen, rycka tag i någon frivillig och dra ut i naturen för att fota tills minneskorten är fyllda till bredden.

Det blev lite självporträtt igår också. Jag kände verkligen för att uppdatera bilden på mig här till höger, så trots min myslördag delux så blev det på med smink, smycken och lite finare kläder än mjukisdressen och fram med kameran. När jag lyckats få till skärpan på tillräckligt många bilder så återgick jag till min myslördag framför datorn. Det blev en hel del redigering gjord och uppdatering på hemsida och facebook trots att jag bara skulle slöa, men ibland kan man ju inte låta bli.

One thought on “Just me, myself and I

Kommentera

