Nytt i mitt liv

Nu har jag haft min nya älskling i lite över en vecka och vi kommer så bra överens! Allting går precis som jag vill och det är ingenting som krånglar. Underbart! För er som följer mig på twitter (@ulrikanorman) så vet ni att min gamla dator tyckte om att ta tid på sig och gärna också stänga av vissa program när man inte hunnit spara på en stund. Typ Photoshop. Så nu ska han på rehab och förhoppningsvis klara några år till som portabel DVD samt för att nyttjas på resor och liknande.

Jag vill dessutom ge lite ris och ros till Komplett som jag beställde datorn ifrån. De utgår ju från Norge, men ändå tog det bara två dagar för paketet att hitta hem till mig! Väldigt snabb leverans! Dock tog det dem en vecka att svara på mailet om att jag ville hämta ut det på ett annat ombud, så när svaret kom så hade jag redan hämtat ut paketet och hunnit leka lite med datorn.

4 thoughts on “Nytt i mitt liv

  1. Hej Ulrika, kul att se att du är nöjd med din nya dator! Den senaste tiden har vi haft väldigt hög belastning på våra mejl vilket tyvärr gjort att vår svarstid är längre än normalt. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor. 031 – 710 20 00
    /Mikael

Kommentera

