Kakdoft och solglimtar genom fönstret

Min lägenhet är inte städad – den är sanerad. Gårdagens höststädning var verkligen välbehövlig. Ett stort tack ska riktas till min underbara mor som hjälpte till att göra min lägenhet sådär fin som den är värd att vara. Nu går det minsann att ta emot gäster! Vilket är tur för de kommer hit om en timme. Kakan togs precis ut ut ugnen och jag har kommit ur mina städartrasor och hoppat i en klänning istället. Känner mig lite som en 50-talets hemmafru eller något i den sorten. Oavsett så känns det bra. Det är skönt att ha en städad lägenhet igen.

5 thoughts on “Kakdoft och solglimtar genom fönstret

Kommentera

