Visitkort

Det börjar bli dags att beställa nya visitkort. Dels för att de gamla börjar ta slut, men också för att jag både bytt logo och mailadress sedan de gamla korten trycktes. Problemet är att jag inte alls vet hur jag vill ha de nya. Jag har lite idéer som flyger och far, men inget som skriker ”BAM – Så här ska vi se ut!”. Så eftersom ni är så grymma på att tycka och tänka så får ni tycka och tänka om de små förslag som jag lyckats skrapa ihop. Kommentera allt, så mycket ni bara orkar! Vad som saknas, vad som är för mycket, vad som är bra, vad som borde förändras, enkelt eller dubbelt, ja, allt!

9 thoughts on “Visitkort

  1. Ping: Nytt förslag | Fotograf u.norman

  2. Tycker du borde ha den lila färgen på visitkorten, det blir en sådan där BAM känsla 🙂 Vart brukar du beställa dina visitkort? skulle behöva tips på bra ställen 🙂

Kommentera

