Tre knasiga saker om denna knasiga fotograf

Bloggtorka. Jag har tillfällig bloggtorka. Så ni får nöja er med att lära känna mina knasiga sidor lite bättre.

– Jag älskar att laga mat och baka. Är jag riktigt på humör så kan det bli flera måltider en och samma kväll och sen har jag mat i frysen för en vecka. Tyvärr är jag också ganska kräsen när det kommer till mat. Det är mycket som jag inte äter, till exempel äter jag ingenting från havet. Och det konstiga är att jag åt fisk när jag var liten, men jag har av någon anledning vuxit ifrån det.

– Jag analyserar allt. Verkligen allt. Saker som jag säger och gör, till och med sånt som har hänt för flera veckor sedan. Oftast är det ganska irriterande faktiskt, men jag vet i alla fall vart jag har mig 😉

– När jag var liten var jag jätterädd för att något skulle hända när jag sov. Kanske inte så konstigt tänker ni. Nej, kanske inte, men på grund av att jag var så rädd så tvingade jag mig att sova med öppna ögon. För ett par år sedan så fick jag veta att jag inte vuxit ifrån det än, utan att jag fortfarande bara sover med halvslutna ögon.

One thought on “Tre knasiga saker om denna knasiga fotograf

Kommentera

