With you through sun and rain

Idag ska jag gå hem till min fina älskling efter jobbet. (Ja, gå hem. Helt underbart att han bor 8 minuter från mitt jobb!). Det blir antagligen middag och film i vanlig ordning. Mysonsdag. Imorgon ska jag hem och var en duktig husfru. Det är ju kanelbullens dag så självklart ska det bakas kanelbullar! Det ska också tvättas och städas och diskas. Sedan är det fredag och så simsalabim var det helg! Och vilken helg sen! Fullspäckad med en massa trevligheter 🙂 Hoppas ni har en fin onsdag allihop!

Lagom till helgen kommer det dyka upp en tävling här på bloggen! Följ mig gärna på bloglovin så missar ni den inte 😉

2 thoughts on “With you through sun and rain

Kommentera

