Höstmys

Nu är det riktigt höstväder. Det är regn och stora mörka moln, ibland helt underbara solglimtar. De dagar solen inte kikar fram är det helt lagligt att sitta inne med tända ljus, en kopp te och en bok eller film. Igår var lite av en sådan dag. Jag spenderade nästan hela dagen med datorn i knät framför tv:n. Det var redigering av gravidbilderna på Ida och Kim som stod på schemat. Det kommer att dyka upp fler bilder på dem under veckan, det blev så många fina!

Jag började titta på Once Upon a Time igår. Jag har tänkt titta på det jättelänge, men inte riktigt velat slänga mig in i en ny serie. Men igår var det dags. Tre avsnitt hann jag med innan jag åkte iväg på middag hemma hos min fina far. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Någon annan som sett den? Vad tycker ni? 🙂

6 thoughts on “Höstmys

  1. Nope inte sett ! 😦 Viss är det härligt att vi nu ”får” sitta inne och mysa!! Det är det jag gillar mest med hösten, inga krav på att bada och grilla. Bara mysa

Kommentera

