Ella feat. Sten

Usch, det är inte alls kul att gå upp när det är helt kolsvart ute. Solen har inte ens gått upp ordentligt när jag kommer till jobbet. Och när man kommer hem igen så är det lika mörkt. Men jag har upptäckt mysfaktorn med tända ljus, så nu bränner jag av kanske åtta värmeljus varje kväll för att kunna fokusera på positiva saker istället för att det är så mörkt och deprimerande ute.

Satt med bilderna på Ella igår. Gillar verkligen dessa! De är tagna i ett gammalt stenbrott som jag bor granne med där jag har velat fota i evigheter. Vi hade en underbar dag och hittade bra ljus i ena hörnet. Jag klättrade våghalsigt omkring bland stenarna i gummistövlar, det är synd och skam att det inte finns några BTS-bilder från detta för det skulle ni ha fått er ett gott skratt till.

6 thoughts on “Ella feat. Sten

  1. jätte fina bilder! Kameran älskar grått 🙂
    Jag håller med med mörkret, jag blir så ofantligt trött. Det är som att min kropp tror att man ska sova HELA TIDEN när det är mörkt…

Kommentera

