The downside

Nu är ormbunkarna orange och luften är frostig. Även om det motivet lockar så lockar inte förfrusna fingrar. Tyvärr innebär det att det inte blivit mycket till fotograferande de senaste dagarna. Inte helt optimalt att det är kolsvart när jag åker hemifrån och om möjligt ännu svartare när jag kommer hem igen. De senaste dagarna har det dock inte gjort så mycket. Jag har prioriterat myskvällar framför tv:n med pojkvännen (och tända ljus såklart) denna veckan, därav den urusla uppdateringen. Jag hoppas ni förlåter mig. Planen är att råda bot på det ikväll. Tills dess, ha en fin höstdag!

 

Kommentera

