unorman @ Instagram

Sitter och sjunger högt till min 90’s-lista på Spotify (där hälften av låtarna egentligen släpptes i början av 2000-talet, men som har hamnat där ändå av outgrundliga anledningar). Tog med mig kameran i morse och njöt av att knäppa av bild efter bild på den magiska frosten som låg över allt i morse. Förhoppningsvis är solen fortfarande uppe när jag ska ut igen så att jag kan ta några bilder till. Jag är helt lyrisk över det underbara vädret och fotolusten och optimismen har letat sig tillbaka efter två veckors höstdepression.

3 thoughts on “unorman @ Instagram

Kommentera

