Matfotografering

Jag är så sugen på matfotografering. Eller rättare sagt, fotografering av bakverk. Matfotografering är verkligen mycket roligare än jag tidigare tyckt.

Här bjuder jag på lite bilder jag tog på en äppelpaj jag svängde ihop för ett tag sedan. Om någon känner för en sen fika så slänger jag ihop en ny och serverar med lite te. Det är verkligen synd att man inte tar sig tid att baka från grunden oftare. Denna tog mig sammanlagt en halvtimme att göra och under 20 minuter av den tiden stod pajen i ugnen. Piece of cake 😉

5 thoughts on “Matfotografering

Kommentera

