Sitter och degar

Någon spelar bongatrummor i mitt huvud. Och fröken Alvedon gör ingen nytta. För att i alla fall göra något nyttigt så har jag bakat havreflarn med chokladsmör och bränt mina lussebullar idag. Jag hade tänkt dansa soldansen. Jag gillar inte riktigt utsikterna för fotograferingen imorgon, men jag håller fortfarande tummarna. Det skulle kunna bli sååå bra, så länge vi får uppehåll, så all hjälp att hålla tummarna är välkommen.

Nu sitter jag soffan och tittar på Bones och njuter lite av mina bakverk samtidigt som jag redigerar mina bakbilder. Det är lika kul varje gång att fota bullar och kakor. Så nytt för mig, en utmaning. Jag gillar utmaningar, det är så man utvecklas 🙂

Kommentera

