Fotografering

Kommer ni ihåg att jag berättade om att Ida (Adara) och jag skulle hitta på något under hösten? Det har blivit uppskjutet några gånger, men så länge det inte öser ner i eftermiddag så ska vi ha plåtningen idag! Jag har verkligen sett fram emot detta jättelänge. Vi har en grym location, en supervacker klänning, min syster ska sminka (vilket alltid blir galet snyggt) och om dessutom dimman ligger kvar kan detta bli magiskt.

Syster kommer strax och hämtar mig och kameran, så nu ska jag springa runt och vara nervös över allt som jag kan ha glömt och sedan kör vi.

2 thoughts on “Fotografering

Kommentera

