Mera äpplen

Fotograferingen igår fick mig verkligen sugen på att fota fler porträtt. Det var ett tag sedan sist, och jag gillar inte när det går så lång tid emellan. Alla idéer hinner dyka upp och försvinna. Jag tänker alltid att jag ska skriva ner dem, men jag glömmer alltid bort att plocka fram en anteckningsbok och göra det. Och jag som älskar att organisera…

Nu har jag flera fotograferingar i mitt huvud som jag vill få ut. Många av dem kräver dock snö på marken, så vi får ta och hoppas på att det blir en vit december och en frostig november, för jag har en idé för frost också.

Kommentera

