I dimman

Det här inlägget skulle ha gått upp igår kväll, men så blev det tydligen inte. Jag satt uppe alldeles för sent, så det finns en liten möjlighet att jag missade att trycka på publicera-knappen. Kanske. Så nu skriver vi om det lite och låtsas som att det regnar, okej?

Jag var i alla fall produktiv igår. Det blev nya visitkort och nya presentkort och sen bokade jag tågbiljetter till Karlstad i december också. Vad jag ska roa mig med där kan jag inte avslöja riktigt än, but you’ll see 😉 Ha en fin fredag så länge!

6 thoughts on “I dimman

Kommentera

