In the corner

Måndag morgon. Ny vecka och nya tag. Jag njuter av att ha kommit igång med min löpning och hoppas att jag kommer fortsätta i den här takten. Jag har sänkt mitt minutsnitt med nästan en halv minut! Åh, vad intresserade ni är… Men jag är stolt över mig själv och min prestation och känner att jag måste få skryta lite.

För att byta ämne helt. Jag saknar hösten redan. Alla härliga färger som jag aldrig riktigt hann fota. Den här lilla skatan som letade mat i lövhavet fastnade dock på bild. Det var en av de få mornar som jag tog med kameran till jobbet för att fota lite vardagsbilder. Det blev inte mycket av det, men ett tiotal bilder hann jag ta i alla fall. Mest på fåglar. Tycker ni att jag ska fota mer vardagsbilder?

3 thoughts on “In the corner

Kommentera

