Lazy vampire

Jag hade lite tråkigt i helgen när pojkvännen satt och spelade Halo 4. Jag fick ta över kontrollen en stund när han skulle hacka lök och skära kött. Jag dog fyra gånger och lyckades döda en av motståndarna, dock av misstag då jag råkade trycka på granat-slängar-knappen. I vilket fall så lekte jag lite i Photoshop efter det och fick fram denna bilden. Hysterin över att Breaking Dawn del II nu går på bio har väl ingen missat? Så det fick bli lite vampyrredigering. Vad tycker ni? Har jag lyckats?

Kommentera

