Dreaming of sunshine

Ja, för sånt är det inte mycket av här idag tyvärr. Men man kan ju alltid drömma sig bort! Jag är på så galet bra humör idag så det är inte klokt. Jag var ute och sprang igår efter jobbet, så endorfinerna gör väl sitt men att det kom ett litet underverk till världen i tisdags gör ju ganska mycket. Dessutom så fick jag nya visitkort och presentkort på posten igår! Jag tänkte visa er, men det är så svårt att ta snygga bilder när det inte finns tillräckligt ljus, så ni får se en digital variant sen. Jag blev faktiskt nöjd med hur jag tillslut valde att ha dem. De känns som jag, vilket ju är hur de ska kännas.

5 thoughts on “Dreaming of sunshine

Kommentera

