Onsdagskväll – sort of

Nu är inventeringshelgen äntligen över. Och det är bara fem dagar kvar tills jag sitter på tåget till Karlstad för nästa helgs fototräff. Just nu unnar jag mig en stund i soffan med middag och Bones tills pojkvännen kommer hem. Som rubriken antyder så har jag en sån där underlig känsla som gör att det är onsdag för mig idag. Denna veckan har gått väldigt fort, som att det bara gått två dagar. Alltså – idag är det onsdag. På ett sätt är det ganska skönt eftersom jag ska jobba fem dagar till innan jag får helg. Jag hoppas bara att nästa vecka går lika fort.

8 thoughts on “Onsdagskväll – sort of

Kommentera

