Julklappstips

Så var vi inne i December. Och vilket underbart välkomnande December gav i år! I alla fall här i Stockholm. Flera decimeter snö som ligger på marken, en klarblå himmel och solsken vaknade jag upp till idag. Hur kan man inte njuta av det?

December för också med sig det faktum att julen närmar sig. Idag är det första advent, alltså bara fyra veckor kvar till dan-före-dopparedan. Någon som börjar känna att det är dags att köpa julklappar? Jag vill tipsa er om mina presentkort. De går att fylla med valfri summa, fotografering eller kurs och är giltiga under hela 2013. Sista dag att beställa för att vara säker att det kommer fram till julafton är den 16 december.

För att fira denna underbara första advent så tänkte jag lotta ut ett presentkort på en fotografering som ni antingen kan använda själva eller ge bort i julklapp till någon. Kortet är giltigt för en 45-minutersfotografering under hela 2013 inklusive 5 digitala bilder. Vad tror ni om det? Allt ni behöver göra för att delta är att skriva en kommentar till det här inlägget! Kan det bli enklare att fixa en julklapp? 😉

Presentkort

Jag drar en vinnare den 9 december. Kommentarer som inte har med utlottningen  att göra ombeds till ett annat inlägg.

Kommentera

