The goodiebag

Det som Linda och Caroline fixat ihop till under lördagen räckte alltså inte, tyckte de. Så vi fick varsin goodibag också! Och som utlovat så kommer här innehållet i den.

GoodiebagHalsband – Style by Tyra | Lösögonfransar – Depend | Presentkort – Emelie Ohlsson | Tandhygienprodukter – BrilliantSmile | Tamponger och fodral – Libresse | Hårvårdstester –
L´anza | Mascara – Lumene | Kamerasmycke – Becca Design | Hårvård – Dove | Presentkort – Fotoklok | Kort och nyckelring – Emma Jansson | Rakhyvel – Wilkinson Sword | Den ursnygga påsen i sig kommer från Avanna.

Det som skapade allra mest glädje hos mig var dock denna. Jag har ju varit ganska nöjd med min kamerarem från Cochise. Med ganska menar jag att rosa är fint, men inte riktigt jag. Men i min goodiebag fanns den där lila som bara skriker Ulrika om den. Det var lycka på hög nivå! Även den är från Cochise, men av deras nya, kraftigare modell.

IMG_6363-Kopia

3 thoughts on “The goodiebag

Kommentera

