Sundbyberg in snow

Snöigt SundbybergIgår förmiddag var jag och fotade händelseförloppet när en reklamskylt skulle plockas ner från en husfasad. Av fyra killar som hängde i klätterrep. 20 våningar upp. Inte något för den höjdrädde, det är ett som är säkert. Riktigt trevliga killar var det, och rätt som det var hade de lurat upp mig på hustaket så att jag kunde knäppa lite bilder från den vinkeln också. Jag fick som tur var på mig en sele som de förankrade i ett rep, men jag ska erkänna att det var lite nervöst när man var nära kanten. Passade på att knäppa bilderna ovan när jag  ändå var där uppe. Även om man står i ett industriområde så är utsikten maffig från den höjden. Speciellt med snödiset som låg över hela Stockholm.

4 thoughts on “Sundbyberg in snow

  1. Åh det var högt upp, häftigt. Fina bilder du tog däruppifrån.

    Förstår det med kameraremmen, nu håller jag på att leta nån kamerarem att köpa till mej själv, har hittat ett par stycken på Kamda.se som jag gillar.

Kommentera

