So sweet you could eat them

BebisTitta de små tårna. Jag skulle skriva nåt vettigt i det här inlägget, men sen la jag in bilden och ja… Jag tappade lite fokus. Titta på tårna för guds skull! Hur söta är de inte? Hela lilla tjejen är så söt så man smäller av. Men nu ska jag inte fastna här. Lägenheten måste städas, för imorgon hinns det inte med och i helgen kommer jag att få gäster. Bland annat Jessica som ska komma hit och sminkas inför sin fotografering ute i snön. Kan bli magiskt! Fast nu ska jag städa. Men titta på den söta lilla foten..!

6 thoughts on “So sweet you could eat them

  1. Hur söta som helst.

    Miltons fossingar har blivit rätt stora nu men jag älskar fortfarande att lukta på dem (som jag gjorde när han var liten)

    Snart kommer jag nog få snusa på min systers babys fossingar ( hoppas bebisen kommer snarast ) =)

    Återigen en massa fina foton hos dig. DU är så Duktig.

Kommentera

