Like a cupcake

Oj oj oj vad hela fredagen bara försvann i ett nafs! Jobbet hade julfest igår, så som brukligt. Pingisturnering och pastasallad startade vid lunch och sedan följde resten av dagen i samma tema. Vi försökte slå rekord i antalet personer i rundpingis (vet inte om vi lyckades dock) och sedan fick vi sitta ner och titta på PowerPoint en stund. Som föreläsare hade cheferna bjudit in Walter Naeslund som startade reklambyrån Honesty. Det var verkligen otroligt intressant och inspirerande att lyssna på om hur han startade eget och sedan byggde på sina idéer. Om vad man ska tänka på och att man inte ska vara rädd att försöka med det omöjliga. Jag höll fast vid varje ord och ville bara hem och sitta och pyssla med hemsidan, bloggen och allt som hör till min lilla firma.

Det fick jag såklart vänta med, för dagen fortsatte med bowling innan jag var tvungen att smita tidigare. Min kära mor hade bjudit med mig och älskling, syster och kusin på middag och sedan Julgalan på Friends Arena.

Hela dagen var som en enda stor cupcake där man försöker äta i små tuggor, men det är så gott och man får med lite av frostingen på toppen i varje tugga så tillslut är hela dagen över, man faller i säng strax efter två och helt plötsligt  är det lördag.

Cupcake

6 thoughts on “Like a cupcake

  1. Tack så mycket, jag har planer på att göra om min design helt, men är inte så bra på att få till det. Det kanske kommer så småningom.

    Åh vad goda de ser ut :).

Kommentera

