Pink #1

IzzyModell: Izzy Martinsson | MUA: Hanna Erlandsson | Hår: Josefin Johansson

Här kommer de första bilderna på Izzy från fototräffen. Hon ska ha en stor eloge för att hon stod ut i kylan trots att hon hade på sig en tröja gjort av hål. Snyggt blev det i alla fall.

Som ni ser så har jag uppdaterat här inne lite. Det kändes som att det var dags för en förändring. Det är vinter utanför dörren, då får vintern hälsa på på bloggen också. Jag är nöjd, men samtidigt känns det som att jag söker efter något annat. Vad något annat skulle vara vet jag dock inte. Vad tycker ni? Är det för mycket färg? Jag känner att det kanske är för mycket färg… Men samtidigt gillar jag färg. Vi får se hur det känns i veckan.

6 thoughts on “Pink #1

Kommentera

