Pink #2

IzzyModell: Izzy Martinsson | MUA: Hanna Erlandsson | Hår: Josefin Johansson

Här kommer lite fler bilder på den snygga Izzy från min trip till Karlstad. Det hinns inte med så mycket fotografering eller redigering just nu. All energi och ledig tid går till att jobba. Det är mycket att hinna få ihop i julhandeln, så alla får dra sitt strå till stacken. Lite extra pengar till julklappar skadar ju inte heller 😉 Än så länge har jag fixat två av de fem som står på listan. Längtar tills jag ska ha min lilla julklappsverkstad här hemma! Slå in paket, lacka och rimma. Det måste vara det bästa med julen, näst efter att ge bort klapparna sen. Frågan är vad jag ska ha för tema på dem i år…

Kommentera

