Purple Rocker #2

PetraModell: Petra Dahlén | MUA: Maja Tollin | Hår: Josefin Johansson

Ojsan hoppsan, här hände det inte mycket. Allt julbestyr har gjort att jag helt glömt bort bloggen denna veckan. Jag var ute idag och köpte de allra sista julklapparna, jag som aldrig är ute i sista minuten! Ett år köpte jag till och med min första julklapp redan i maj! (Det berodde mest på att det var en perfekt present och personen i fråga hade redan fyllt år). Nu är de inslagna nästan hela bunten och hälften har fått sina rim. Jag älskar verkligen det här med julklappar! Att hitta den perfekta presenten, hitta årets pakettema (dvs, utseendemässigt, i år kör jag på vitt och lila ihop med sånt där brunt, gammaldags inslagspapper) och komma på passande rim för varje paket. Jag skriver aldrig namn på mina julklappar. Jag vet vem som ska få dem efter rimmen, men alla får gissa innan jag avslöjar vem paketet är till. Det gör det hela mer spännande, och ingen kan lista ut vad de ska få innan de öppnar.

Om vi inte hörs innan måndag vill jag önska er allihop en riktigt God Jul!

4 thoughts on “Purple Rocker #2

Kommentera

