Mitt hjärta

HjärtatÖver nyår har jag åkt till Gotland. I morse när jag vaknade så fick jag för första gången på ett par veckor se solen! Ett riktigt Hallelujah-moment måste jag säga, jag är så trött på detta molndis som legat över verkligheten så länge. Vi tog en längre promenad efter frukost, och när vi kom tillbaka knäppte jag dessa bilder på min fina pojkvän. Jag är så glad att han följde med. Nästa två veckor tillsammans utan jobb eller annat i vägen. Underbart.

One thought on “Mitt hjärta

Kommentera

