Visby

VisbyNågra bilder jag knäppte i Visby när jag var där med Beatrice och Felicia. Som ni ser så är avsaknaden av snö påtaglig. Speciellt när man kommer från Stockholm med 70 cm vart man än tittar. Tydligen har det börjat töa hemma nu också, men det lär ju inte vara långvarit.

Hoppas att ni alla hade ett trevligt nyårsfirande. Själv gick jag upp för bara ett par timmar sedan. Att klockan är halv tre redan känns sjukt! Jag är verkligen inte förtjust i att sova bort en hel dag, men på nyårsdagen är det okej. Man var ju ändå uppe halva natten. Strax ska jag kanske baka lite mer. I söndags gjorde jag muffins och igår blev det en tårta som vi hade till efterrätt. Kanske ska hålla mig till matbröd nu, tills sötbaket är uppätet? 😉

2 thoughts on “Visby

Kommentera

