Snygg-Jessica

JessicaJag har hållit lite på dessa bilder, mest för att det har kommit så mycket annat i vägen. Det är snart en månad sedan Jessica kom och hälsade på och vi tog dessa. Min duktiga syster är såklart MUA. Jag ville ha ett rosa tema mitt i vinterlandet, och det fick jag! Vi hade snö upp till vaderna, så egentligen kom vi inte längre än till dikeskanten, men de mest udda platser kan bli vackra när man fotar porträtt. Man ska hålla det simpelt så blir det som bäst. Nu ska jag skicka iväg bilderna till själva Snygg-Jessica och se vad hon tycker 🙂

6 thoughts on “Snygg-Jessica

  1. Vilka fina bilder, härlig färgklick mitt i det vita 🙂

    Okej, vi bor i Köping 🙂

    Jag har flyttat till en ny blogg då jag inte vill blanda jobb och privatliv. Nu tänkte jag sitta och fixa med ett hemligt projekt jag ska lansera 1 februari ♥

    Vad ska du tillbringa din söndag med?
    Kram

Kommentera

