Finbesök

Ulrika och SaraJag har precis haft en underbar dag med Sara. Vi inledde med att fota tills vi frös tårna av oss. Bilderna blev riktigt fina, ni ska få se dem imorgon. Sedan åkte vi hem till mig och fikade upp mina sista lussekatter och pratade i flera timmar. Jag behövde verkligen en lång tjejhelg som denna. Igår var jag ute med Louise och tog en sen fika i stan, åt en gigantisk bit morotskaka och hade supermysigt, så detta var ett perfekt avslut.

Som ni kanske har märkt så har det varit ganska dött här och det beror på att jag behövt ventilera lite saker och inte fått tillfälle. Men nu när det är gjort så kan den evige optimisten i mig ta över igen och det är dags att börja bry sig om bloggen lite. Är det något speciellt som ni vill se och läsa om?

Kommentera

