The Dudes

Kommer ni ihåg i våras när jag gav mig ut på en fotorunda i stan för att plåta svartvitt med mitt tele? I alla fall, jag gick igenom arkivet nu och hittade flera bilder som jag inte redigerat. Bland annat dessa. Det är ju en hel del på stan som gärna tittar bort och passerar så fort de kan när de ser en kamera, dessa killar rusade fram och skrek ”Ta en bild på oss, ta en bild på oss!!” Jag smattrade iväg en runda och de blev helt till sig över ljudet. Sköna killar!

The Dudes

Kommentera

